tass tass mjau

Jag blev inspirerad av simons inlägg så nu tänker jag också skriva. HEJ MAMMA. Jag tror min mamma har läst den här bloggen. Jag kanske ljög där. Jag sa till markus att han skulle blogga här men han sa att han inte ville. HAN HATAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehehe. fuck u marriii<3
Nu ska vi titta på BNP-film. Oj verkligen tråkigt. Och isak satte sig framfrör mig bara för att vara bitch. Han är lite biter för att jag var dum mot honom igår. BITCHHORA!
Nu ska jag berätta för er vad som händer i mitt intressanta liv. Jag går på Kungsholmens gymnasium och vi har cpskadade mattanter. Dom ÄR cp, jag lovar! Jag blir lite kär ibland i vår mattant Janne. OJ, jag märkte inte ens att jag skrev det där. FeTT schizo. Jag har ingen kemi idag och det är fan underbart.
nu ska jag typ koncentrera mig. PUSSHORA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0