Simon är en hora<3

HEEEEJ BÄBISAR! Jag är helt förvånad över att jag kunde lösenordet! LIXOM WAOW!!! Jag saknar oooockså eeer!!! Och jag tycker att alla maskorvar som också saknar alla kan skriva ett fint inlägg om det! Så blir alla glada<33
Jag går i en pluggklass och det enda de gör på helgerna och kvällarna är att plugga och spela dataspel. Så de är FETT tråkiga. Jag är fortfarande rolig dock! Hihihihiii. Och jag tycker det är sorgligt att några cp'n har slutat på kören :'( (Jag gråter).
Vi har ju somsagt pengar kvar på vårat koooontoooooo. Så let's göra något! Jag tycker lyxcamping elleeeeeeeeeeeeerr en resa till typ italien. haha. Helst resa till Italien. Korv.
Om ni saknar mig allt för mycket kan ni kolla min bloooogg (Simmesimon.blogg.se) eller något! eller så kan ni ringa/sms och ba "Simon, din jäääävla HORA" och så får jag helt enkelt fatta att ni saknar mig. Puss på er ALLA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi åker på resa.

2011-03-25 @ 10:26:30
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kan åka till lettland, jätetbilligt!

2011-03-25 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0