bring it back

Hej mitt älskade 9Ma. jag kan inte hålla mig borta från er.
Nu har vi alla gått en månad på våra nya skolor och jag undrar verkligen hur alla har det. kan inte alla bara berätta lite snabbt hur allt är och sååå?


jag går på kungsholmen, natur kör med Markus och Anna E. Vår klass äger verkligen. I början kände jag liksom att dom här skulle bli lika bra som "oss" (9ma). Men nu vet jag inte. jag vet inte vad det är men jag vill verkligen inte gå där. Inte i någon annan skola heller för den delen. Jag vill vara med er. Varje morgon när jag vaknar på morgonen fattar jag egentligen inte varför jag överhuvudtaget släpar mig till skolan. Och än mindre förstår jag hur jag ska överleva tre år med dom här. Jag vill verkligen bara gå tillbaka till er och vara med er för alltid. Jag vet att man ska uppskatta det man har, eftersom det finns folk som har det så mycket sämre. Men det går inte. För jag klarar inte av dom här människorna. jag klarar inte av matcho-killarna som inte kan prata med någon tjej förutom mig och några till. jag klarar inte av grupperingarna och hur alla bara är. jag klarar inte av att jag inte är med er. jag klarar bara inte av att veta att vi liksom inte är vi längre. 

Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör mig så ledsen. Tänk att komma till en klass där man inte får säga ett ord på lektionerna, där ingen är spontan, där INGEN är fylld av den glädjen jag är när jag är med er. Asså bajs. jag kan inte förklarar. Men jag vill vara med er. Det här går verkligen inte.

Åh vad jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0