tjugotvå

Bara för att uppmärksamma liksom: vi har en månad minus sisådär en och en halv dag kvar till skolavslutningen, varav 22 skoldagar. 22 dagar kvar tillsammans, det är sjukt, absurt. 22 dagar, och sedan hejd, goodbye, korve, vi ses, ha ett bra liv typ. Det var inte så länge sedan vi var på informationsmöte om järla när vi var nio år, vi tittade nyfiket på varandra och tänkte: henne kan jag ju bli kompis med! Det var inte så länge sedan vi som små tolvåriga wannabefjortisar spelade in informationsfilmer att titta på i nian. Och det var verkligen inte så länge sedan vi var i italien och levde livet. Tänk då en litenlitenliten månad- sedan är allt slut, finito. Men jag tänker se till att den här lilla månaden som jag säger för att fylla ut lite, blir den bästa i mitt liv. Och mer än någonsin borde vi umgås med varandra så mycket som möjligt och vi måste utnyttja den lillalilla tiden vi har kvar.
Vilka är med mig?

Kommentarer
Postat av: anna

inte jag

2010-05-13 @ 23:48:41
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: anna

jag skojade. hej.

2010-05-13 @ 23:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0