blanczzzzzzzzzzzzzzzz

hello, underbaringar!
jag har en idé. det är nämligen så att nästa vecka är det ju kristihimmelfärd! för mig betyder det 5 dagar ledigt. och så lät jag mitt kreativa huvud göra tänkandet en stund; tills jag kom fram till att ni borde ju också ha ledigt. och ni har säkert inget bättre för er än att samla er på en buss, ni som vill, och komma till mig ett par dagar ;) eller hur? you know it liksom! men snälla snälla, smsa mig (0702229296) om ni vill eller kan komma och mysa med mig i lilla kalmar... Jag ska försöka fixa en fet bäddsoffa till källarrummet :D
Skriv vem ni är, när ni smsar, för jag tappade bort mina mobilkontakter för ett tag sen!
Ät mycket, njut mycket, le mycket, och skratta mycket till i see you again.
wohoo
Jag älskar er!
PUSS OCH KRAMI !

Kommentarer
Postat av: annabanana

jag är LÄTT på!

2010-05-04 @ 18:24:46
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: BLNCZ

YES

2010-05-04 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0