hola amigos!

ANNAA THE MAAN IS IN THA HOUUSE! och jag är fetmataggad! Idag har jag jobbat, från nio till två. Kortispass helt enkelt. Och det var världens sötaste killar som började jobba hos oss idag. GULLE. En hade en tatuering där det stod "one love" på armen. Jag lovar att jag är hans "one love". Nej det är jag vrkligen inte. Jag är ensamvarg forever!

Idag ska jag vara hemma och vara deprimerad. Nej jag ska fan inte vara deprimerad. Jag är så trött på att vara ute hela tiden, så nu är det dags för en hemmasittarlördag. I för sig ska halva världen vara här (grannmiddag). jag HATAR grannmiddag. "Jaha Anna, hur går det i skolan då?" "Hur gammal är du nu igen?" "Hur går det med basketen?". I skolan går det bra, varför skulle det inte göra det? Det här är sextiotredje gången du frågar mig hur gammal jag är. Och jag slutade på basket för 1½ år sedan. Dessutom intresserar det dig inte det minsta vad jag gör på min fritid.

Så blir det alltid på våra grannmiddagar. Jag sitter utmobbad, arg och deprimerad i ett hörn och är tvungen att kallprata tills jag spyr. Nej. Fyfan vad jag hatar kallprat.
Nu ska jag dö lite! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0