aa

Hej älsklingar!
Hur är erat sportlov? Hitills har mitt varit helt okej, men efter idag blir det nog bättre. För idag har jag härliga planer och det kommer bli naaajs.
Gud vad jag inte vet vad jag ska skriva. Jag har ingen imaginidad kvar, jag börjar bli gammal typ.

Det är lite snöigt ute, det var verkligen orginellt. Det har ju inte alls varit konstant snö i 2 och en halv månad. Sen den 15e december faktiskt. Eller den fjortonde. Men snö är ju härligt. Jag gillar snöbollskrig och nedputtningar. MOAHAHAHA.

Gud vad jag är otag. Ring om ni är hemma och har tråkigt. Då sitter vi i samma båt.
Härligt inlägg det här blev, verkligus. Men korv är gott och så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0