<3

Hej nu är det Sofia här. Just nu sitter jag och lyssnar på musik samt leker runt på facebook. Jag har även nyss målat naglarna, genomskinliga ;) satte även på ett rött hjärta på en tumme. haha :)
Nu är det cirka 11 veckor kvar tills vi slutar skolan.. jag vill inte sluta. Jag vill inte lämna er, min underbara klass! Jag älskar er och hoppas att vi fortsätter att hålla kontakten när vi börjar gymnasiet. VI FÅR INTE GLÖMMA VARANDRA! inte för att jag tror att vi gör det. Men det får vi helt enkelt inte göra!
PUSS PÅ ER MINA UNDERBARA VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Blanca

I totally agree.

2010-03-10 @ 20:50:21
Postat av: annabanana

är det ens MÖJLIGT att glömma?

2010-03-11 @ 16:41:20
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: Sofia

nej det är det iförsig inte!

2010-04-21 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0