wiiii!

hej korvisar!
nu måste vi faan satsa, 7 mi ska INTE tro att dom är bättre än oss bara för att dom oxå har en blogg, så nu måste maskorvar bli värsta satsbloggen igen!

jaaaa! spexfoto idag vilket var ganska kul eftersom det verkligen stank korv om alla efteråt, men det är bra!
efter skolan åkte jag in till vår vackra stad och införskaffade mig lite fina kläder vilket var lite underbart =)
nu läser jag kemi vilket jag verkligen spyr över, varför ska skolverket plåga oss med något jävla nationellt prov i kemi?????? jag tycker det hela verkar jävligt onödigt... xD

men purre på er, ses i morn med världens bästa förmidda; teknik, musikhistoria och disikering.. kan inte bli bättre!!!
Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0