perro es mi gatoabuela

Hej alla maskorvs!
Fyfan vad jag är taggad! Kanske beror på att jag sitter och lyssnar på "perrogato". Herre min gud vad jag älskar den låten!

Igår var vi cp. Jag, Alex, Moa, Blanca, August, Camilla, Simon, Helena, Lisa och Ellinor. FETT härliga blandningen!? eller hur?!?! Vi hade i alla fall sex HELA natten, vilket var ganska underbarti!

Vet ni att ni är underbara? och vet ni att jag har skrivit en sida om varje person i vår klass (inklusive mi) i min dagbok. 50 sidor med bara ord om er.

jag känner att det här inlägget bara är en massa stycken och ordbajs. Men who cares? För jag är lycklige! och aaaaaaah! ni fattar inte! mitt liv har blivit underbart idag. jag är kär! i nån, men jag vet inte vem! och det gör mig lite glade! :D Fan vad jag är töntig, nu ska jag bli emo! hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0