Vi var på MÅNEN!

Heeej!
Hur mår ni? Är det roligt i skolan?
Jag är hemma och är sjuk! Men jag är sådär lagom sjuk idag, ni vet när man nästan är frisk fast ändå inte ;)
Men iallafall nu sitter jag och försöker skriva välfärd- texten. Det går inte så bra om jag ska vara ärlig! Jag förstår mig inte på vad välfärd är ensingång och inte heller dom där BNP, WISP, HDI. Bläääää. Men jag hittar på något fint och det blir säkert bra ska ni se!
Oh just det! Jag drömde om er i natt! Jag drömde att vår klass åkte till månen! Det var så jäkla roligt där ska ni veta! Vi hade på oss sånna där måndräkter-grejs och vi hoppade runt där. Men det roliga var att vi tog av oss våra dom dära sakerna man har på huvudet och det gick ju alldeles prima att andas där,fast vi blev lite bländade av solen. Och sen var Malin med också och Marias pappa var med som hjälpförälder! Sen ringde vi hem från månen också! Haha, vi hade med oss våra mobiltelfeoner till månen. Men iallafall när vi står där på månen och har det roligt så kommer Maria på att vi har glömt en Nacka Musikklasser flagga! Damn lixom! Men sen iallafall så gick nånting sönder på vårt lilla rymdskepp men det gjorde inget sa Malin, ni vet med den där rösten hon har när hon tycker att vi är roliga men hon är ändå trött på oss? Ja och sen hemvägen från månen måste jag berätta om oxå. Vi var inte fastspända eller nåt utan vi låg i våningssängar. Asså våningsängar, vanliga trä -våningsängar. Iallafall vi la oss i dom där sängarna när vi löft från månen och sen blev det lite " Tillbaka till Vintergatan" feeling. Vi gick runt där på rymdskeppet och hade det roligt och sen kom vi tillbaka till jorden och då var vi jättekända och alla älskade oss!
Hahahaha, månen, kommer du ihåg Hanna?
Iallafall nu vet ni vad jag drömde om!
Ha det bra så ses vi nog imorgon!
Puussssssss/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Blanca

very intresting.

2009-09-17 @ 10:38:45
Postat av: Matilda

haha, jag vet ;)

2009-09-17 @ 12:32:35
Postat av: Hanna

HAHAHA, juste matilda. Vi var ju "på månen?" ;) SAKNAR DIG ÄLSKLING

2009-09-17 @ 13:46:51
Postat av: Simme

MATILDA!! Jag blev faktiskt tårögd när jag läste det där :D för vi är en sådan bra klass att allt blir bra var vi än är :D

2009-09-17 @ 18:55:18
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det har du helt rätt i Simon! Allt är bra när vår lilla galna klass är tillsammans!

2009-09-17 @ 19:13:35
Postat av: maria

haha matilda det där var typ bland det roligaste vi måste gjort med klassenXD Vad söt du är simme!Jag håller med fullt, vi äger allt å alla när vi är tsm!;)

2009-09-20 @ 20:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0