Sjuklingar är vi allihopa, allihopa, allihopa!

Heej allihopa!

Det är faktiskt ganska så segt att vara sjuk efter ett tag...:S I början var det ganska skönt men nu efter 3 dagar bara ligga i soffan å vara halvdöd är det ganska tråkigt"/ Fast idag mår jag faktsikt lite bättre, orkade tillomed gör en omelett till lunch idag! Och jag saknar er alla kära korvar!:)
Juste jag har en undring också.... har jag missat mycket, några läxor jag missat som måste göras och så? Känns lite jobbigt att komma efter redan första veckan:s

Men imorgon måste jag bli frisk för då åker jag på församlingshelg med massa människor jag inte träffat på galet länge så det ska bli naaaaajs!:)Hoppas vi ses snart och krya på er alla underbara korvar!!:)


Kommentarer
Postat av: annabanan

vi ska ha räknat till sidan 17 i matteboken och så ska vi ha gjort en stencil till på måndag :)

2009-09-10 @ 18:02:52
Postat av: maria

okej, tack annii:) vad är det för stencil? asså har ni fått den eller kan man göra den hemifrån?:p <33

2009-09-11 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0