Nära Kära.

Hej.
Asså, det här har gått allt för fort. För 11 dagar sedan lekte livet och jag var helt ovetande om att jag inte skulle få ha ett sista underbart år med mina korvar.
Nu är jag här. Ny klass, ny skola, nya lärare, ny stad, nya människor.
Klassen är helt sådär okej, om man jämför med det flesta klasser.
Iof helt tyst, heltråkig, osammanhängande och sorgligt vanliga jämfört med er.
Not one big happy family, like us :(
Det är i alla fall väldigt skönt att veta att jag älskar er och ni älskar er och alla älskar alla. Era pepp-sms under dagen har hjälpt mig mycket :)
Ni kan planera när/om några vill komma ner; kanske om tre helger ?
PS; tack för den fina avskedspickniken. Synd att inte alla kunde komma bara.
Thinking of you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0