MATIDALLANNA.BLOGG.SE

Heeej!
Nu sitter jag och Anna här hemma hos med tända ljus och pluggar! Anna pluggar matte och jag skriver min engelska uppsats! Det går bra.
Vi har just bunkrat upp inför svenska hollywoodfruar. Vi har nämligen köpt Ben&Jerrys och chips! Nu jäklarns alltså. Anna ska sova här ikväll, det tyckte vi var mer praktiskt!
Anna hälsar att hon är en hypotenusa.
Just det reklam för min och annas nya blogg!!! matidallanna.blogg.se. Vi är lixom nästa Blondinbella eller Kenza eller nån annan.
Äh, nu sla vi plugga vidare.
Puss

 På kollo juli 2008

Kommentarer
Postat av: Hanna Banana

NI ÄR FINAST

2009-10-07 @ 21:31:25
Postat av: annabanana

hmm... det kan ju disskuteras!

2009-10-09 @ 09:17:52
URL: http://annaistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0