Hej små korvar!

ja, nu sitter jag och ska skriva min So text.... det blir kul! jag har inet kommit nån vart än så länge... men de e bra! idag har vi minsann lekt frisör i skolan och det blev ju faktiskt jättebra! Johanna blev jättefin i lugg och Anna blev jättefin i snelugg! och dikten som Malin läste upp om hår var ju också bra..... lite speciell kanske.. och när vi fick korvbäckerna! det var nog det bästa på hela långa dagen! jag hade skrivit massa flummiga saker i min och det var jättekul att läsa men en sak fattade jag inte... jag hade skrivit att jag skulle träffa nån som jag kallade Gb på en lördag i januari. det konstiga är att jag inte vet vem jag menar... hmm...
vi har gjort en plåt på tekniken idag jag och min mythbustergrupp och den blev hur fin som helstxD
och förresten Carro om du läser det här: VI SAKNAR DEJ OTROLIGT MYCKET OCH DET KÄNNS JÄTTEKONSTIGT ATT DU FAKTISKT HAR SLUTAT... HOPPAS DU SKRIVER NÅGON GÅNG HÄR PÅ MASKORVAR  DU LOVADE FAKTISKT MIG ATT GÖRA DET!!! <33333333333333333333333
ha det bra så ses vi i morn!
KYSS OCH FARVÄL!/Hedda
jo men visst, det blev ett jättefint och sammanhängande inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0