Hanna saknar er! <3

HEEEEEJ ÄLKLINGSÄLSKLINGAR!!!
Gud va jag saknar eeeeer och gud va jag saknar Italien. Asså det är helt sjukt. Jag får nästan lite ångest ibland när jag tänker tillbaka, typ andningssvårigheter, stöööört.

Men nu ligger jag hemma i soffan där jag har legat hela dagen och jag mår faktiskt lite bättre. Igår gick jag upp brakförkyld, hostig, hög feber och det första jag gör är att svimma och slå i huvet vilket gjorde att jag inte kunde komma och säga hejdå till älskade Carro så igår var min dag lite mindre lyckad om man säger så. Faaaaan!
Men idag mår jag bättre och imorgon är det kollo för 7:orna så då blir det fan kul, ellerhur camilla och simon? ;)
Och vet ni? IDOL 2009 börjar idag - underbart.

Tack för världens underbaraste Italien-vecka med er.
Ni är verkligen bäst!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

9ma saknar dig <3333333333

2009-09-08 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0