direkt från köket.

hej alla sjuklingar! jag har idag upptäckt att någon på min gata har oskyddat trådlöst internet så nu sitter jag i köket med datorn och gör....ingenting! men det e kul!
dagen bjöd på en massa skratt och även fast vi tappra friska människor saknar er super duper mycket så är det väldigt skönt att va en klass på 11 personer! vi åt lunch i forum, på tacobar! MUMS!
och på matten kom jag på att allt mattematisk tänkande egentligen inte har något samband utan allt bara är en slump, fast den idéen gillade inte Magnus, undrar varför...! sen kom jag på att talet 1 inte är med i sjuans tabell... haha.. det var kul det!
i morn kommer jag stanna hemma, så nu blir det en mindre i skolan. jag har sån jävla hosta och feber lite då och då så i morn ska jag bara sova tror jag. om jag inte blir bättre under natten det vill säga. men det tror jag knappast!xD ja, det va allt från mitt kök här i Gustavsberg!
KRYA PÅ ER ALLIHOPA!
KYSS & FARVÄL
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0