tydligen så måste man skriva rubrik.

hej på er!<3
sitter just nu och försöker plugga, det har gått ganska bra faktiskt=) har hunnit med en del!
i dag har jag( förutom att jag har pluggat) varit skridskotränare för världens underbaraste ungar! dom är så söta! sen när vi var klara kommer nästan alla fram och kramar om en och säger HEJ DÅ! åååååå man blir nästan lite kär i allihopa! så säger dom såna där lite små roliga saker såsom: "vet du.. jag fyllde år i måndags..." eller "vet du... min storasyster går i trean" eller nåt annat lite roligt som man verkligen vill höra<<3 
ja nu vet ni vad jag spenderar mina lördagar på!
sen har jag faktiskt fått erbjudande om jobb! jag och min kompis Elin ska kanske få vara skridskotränare i nån annan konståkningsklubb(kmr inte ihåg vad den hette..) inne i stan! det skulle va kul! men får se om jag hinner...
ja, igår spenderades kvällen framför idol med en massa godis och världens bästa lillasyster, det va skoj! och i morn blir det av att jobba på delselius=) kuligt det med!
ha det bäst!
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Okänd Maskorve

Jag slutar läsa den här bloggen om headern inte byts snart. Va fan, gör det nu!

2009-10-18 @ 19:27:00
Postat av: annabanana

oj, damp? vi byter när vi byter! tänk inte på det så blir det bättre

2009-10-18 @ 20:33:58
URL: http://annaistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0