Sthlm, our lovely city!

Tjoo!

Nu är det minsann tisdag den 6 oktober och idag har vi övat med Ale å alla, det var ju sjukt nice om jag får säga det själv! Sen drog jag å julia hem till henne på den lilla moppen;) Väl hemma hos henne så färgade vi mitt åhr, haha xD fast det blev inte så mörkt som jag hoppats , blev mer som en toning så kanske färgar på det imorgon igen;) Men det var kul, tack för hjälpen Julia, du var grym;)<3 Nu sitter jag hemma i mitt rum och försöker förstå mig på swebus hemsida för att boka bussbiljett till Jönköping , för on friday will I leave Stockholm, our lovely city dadumdumdaradardium......haha;) Sen ska jag snart sova, jag lider verkligen av sämnbrist!hehe:p See ya tomorrow!;)

puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0