maskorvar lista

Är sötast: Alla!
Är sämst på matte: MATILDA! nej jag skoja, Magnus är faktiskt sämst 
Är de flesta lärarnas favoritelev: smörbarnen Julia och Maria
Är bäst på musik: Alla är bra, fast på olika sätt
Verkar vara i trotsåldern: INTE JAG! som alla verkar tycka. SIMON isåfall
Ser ut att vara mest deprimerad: Simon för tillfället
Har roligast röst: Simon
Har snyggast klädstil: Av tjejerna vet jag faktiskt inte. Alla har så stört fina kläder jämt! Killarna vet jag inte heller.
Känner du minst: Johan
Är omtänksammast: Tom tror jag.
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: Jag vet inte.. umgås väldigt mycket med alla..
Har betytt mycket för dig: Simon, Camilla, Matilda, Hanna, Julia, Johanna och ett par till.. Eller jag kan säga att nästan alla har betytt sjuuuuukt mcket för mg.
Saknar du att umgås med: Ellinor
Verkar vara mest bortskämd: Hmm... SOFIA
Är mest irriterande: Moltas molta moltas
Är mest berusad: Hahah, alla är smått berusade
Borde bli pilot: ´Markus och tom
Skrattar mest: Camilla, hanna, johanna, och simon (när han itne har pms)
Uppskattar du: ALLA
Gör ofta din skoldag värre: äcklig skolmat
Är sportigast: ALLA
Är lite borta: Elin
Hade du velat byta liv med för en dag: Johanna eller Sebastia
Spelar fotboll: Joar är rätt så insnöad på det där med fotboll. 
Spelar trummor: LEON! fast han går iförsej inte i våran klass. Annars är det moltas som tror att han kan spela :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det anna som skrivit?

2009-11-05 @ 16:00:15
Postat av: Anonym

jaaaaa...? ser du inte det eller? ;)

2009-11-05 @ 18:27:20
Postat av: Simme

vill du ligga med moa lr??

2009-11-05 @ 18:45:03
URL: http://SimmeSimon.Bloog.Se
Postat av: annabanana

haha neej :P men jag sa bara en kille lite random. nästa gång väljer jag dej :D

2009-11-05 @ 19:20:45
URL: http://annaistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0