hejsan svejsan!

ååå! gammla maskorvar var helt underbart att läsa!!! så fanns det ju en masa fina bilder från när ni gick i sexan!!! jag ångrar att jag inte va med er från den tiden....<33
nu sitter vi och ska plugga... men det går inte så bra för mig!!! haha! inser att det enda jag har gjort denna lektion är att skriva två meningar på engelskan som ska skickas in i morn....=)
ja samtidigt som jag skriver detta så förhör ellinor mig på musikteorin och vi har precis kommit fram till att Daniel har skrivit fel i facit!! OMG!
nu sitter ni allihopa och sjunger och typ stampar och klappar i händerna eller nåt.... hehe! alltid lika underbart!<33
ha det bra! keep plugging!<3=)

Hedda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hedda <333

2009-11-09 @ 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0