he never failed me, he never failed me...yet...

hej alla korvar!
nu kände jag att det var otroligt länge sen jag skrev på den här bloggen. den är rätt död i allmänhet faktiskt. menmen, bättre sent än aldrig och sådär!
idag sjöng vi på jääärlis, naajse. fast jag dog lite. fast det var kul ändå!
undrar varför bloggen dog. det är säkert för att alla vi dog, samtidigt. alla är typ deprimerade för att det är november och mycket läxor hela tiden... men tänk på det positiva :) typ musik! eller på barnen i afrika! var glada :)
neej men nu ska jag gå och korva lite till. puss!

Kommentarer
Postat av: annabananaa

jag är posi!

2009-11-24 @ 14:04:00
URL: http://annaistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0