30 dagar till jul!

onsdagar som tydligen ska vara vår kortaste dag tycker jag känns som evigheter långa! men den här onsdagen var faktisk rätt så underbar och ja, det bjöd på rätt så mycket!

om alla inte har hört de så blev jag och några till intervjuade på musiken! det var två tjejer som skulle skriva om vår skiva ( fast jag vet inte vart dom kom ifrån) så de tog lite bilder och frågade typ vad vi tyckte var bäst med skivan och lite så!! det va kul!!
å efter lunchen när vi hade debatt! det var såååå kul! jag älskar såna där små debatter med gråtande inslag från samefolket... =)
så nu är det bara upp till oss i ungdomsrådet att försöka komma fram till något rättvist svar på debattfrågan... hur nu det ska gå med tanke på att vi vill väldigt olika inom ungdomsrådet... men jodå, det fixar sig nog!!
nu är jag hemma och ska snart sjunka in i någon slags franska - so - no dvala tror jag.. ska försöka va lite effektiv med plugget i kväll!
på fredag ska jag på bio med Julle! det kommer bli så roligt så, vi ska se 2012 för er som undrar! sen på lördag ska jag ha min älskade skridskoskola där jag tränar Malins barn! efter det ska jag träffa natta! vi ska hitta på något trevligt<3, på söndag ska jag jobba hela långa dagen  och stänga med min nyfunna vän Filippa! så kom gärna till delselius i Gustavsberg på söndag så är jag där i mina fina jobb kläder! typ, en platt liten mössa, ett jättelångt förkläde, en röd jobbig tröja med krångliga knappar som alltid är förstor. kul. nu vet ni det!!!<3

ha det så bra allihopa, dö inte av svininfluensa vaccinet!!!

Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0