Your blood like ice. One look, could kill. My pain, your thrill.

Hedda var väldigt bestämd när hon talade om att alla som satt vid samma bord som henne skulle skriva ett inlägg på maskorvar. När Hedda sa det hade jag just stått i det där jävla köket i typ 1.5 timmar och mina händer hade långsamt blöts upp av dom ångande vattenpärlorna och ätredskapen (Poetiskt va?)

Jag sitter just nu och lyssnar på.. Googla rubriken.

Pluggat lite musikhistoria.. Kollat lite på magnus betner klipp..

Vilket ointressant inlägg va? Ska jag slänga till med nått rikrigt oväntat? Överanvänder jag frågetecken?




Det där var inte oväntat va? Bra låt iallafall.. (Ja, jag kan hela texten utantill..)

//Martina

PS

Internet hatar mig.. Här är en länk till videon.

http://www.dailymotion.com/video/x26m0y_skid-row-youth-gone-wild_music

DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0