VÅRKONSERT

Ännu en lyckad konsert, i morgon har vi vår 3 sista vårkonsert :(
Men nu ska ni få höra något roligt som hände idag, i sopran stämman så fanns det ett hål emellan gradängerna och jag tänkte på alla stackars klackar som kankse skulle ramla ner där så jag sa till Elisabeth, det är ett hål här emellan gradängerna, och Elisabeth far iväg, sen kommer hon springandes och säger, jag hämtar en skyffel och jag ba va? men då hade hon redan sprungit iväg. Sen kommer hon och 2 hjälpföräldrar med en sopkvast och en papperskorg och jag säger Elisabeth jag sa det är ett hål mellan gradängerna och hon säger, jag trodde du sa ål!!!
Så hon tror att vi skulle stå helt stilla om det var en ål eller orm runt våra fötter hahah hon är alldeles lik lilla Elisabeth.
Sen säger hon, jag tyckte så synd om er som stod med den kring benen så jag fick panik. HAHA xD
 
godnatt korvar, puss

Kommentarer
Postat av: annabanana

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

såååå typiskt elisabeth :P

2009-05-28 @ 22:44:45
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: Blanca

OMGGG :D HAHA. Asså Elisabeth som hade oss i musik i järla, eller?

2009-05-29 @ 06:45:07
Postat av: maria

HAHAHAHAHA!!!XD ja det där var riktigt kul!!!!!:)

aaa den Elisabetrh!:)HAHAHAHH:D

2009-05-29 @ 07:28:32
Postat av: Elle

jag dog.

2009-05-29 @ 07:41:35
URL: http://petitesugarpie.blogg.se/
Postat av: Martina

Hon trodde att det var en ÅL?! xDDDDDDDDDD

2009-05-29 @ 12:27:01
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/
Postat av: Blanca

Men guuuuuuuuud! HAHA

2009-05-30 @ 03:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0