tultis 2:P

Nyaste infon:
Personer:
Simon
Anna
Hanna
Elle Kari
Patricia
Johanna
Tove
Julia
Sebbe
Joar
Markus
Moltas
Martina
Sofia
Moa
Matilda
Elin
Ellinor
Caroline
Tältpersoner:
Martina (4pers)
Joar (5pers)
Patricia (3pers)
Matilda (4pers)
Elle-k (4pers)
:) vi har 20 tältplatser, och vi är nitton personer;)

Jag/Vi behöver:
Ca:5 engånsgrillar
Alla ska ha med sig en stor (1.5liters) petflaska så ni inte behöver gå upp til markus hus och fylla med vatten så ofta;)
Någon som har en pressening??
Första hjälpen kit

Jag har utsett mig själv och johanna som ledare och vissa hemliga personer kan hjälpa till och bestämma;)
Samling: 14:40 slussen. (Bussen går vid en tid som jag inte kommer säga eftersom om ni inte är i slussen 14:40 kanske ni inte hinner till bussen) (buss 434 är den man åker men jag vet inte var man går av, så om ni åker själva senare så får ni fråga markus) När vi kommer fram och har satt upp tältn kommer jag säga några regler så ingen dör OKEJ??!?!?!?!?!?!?! Bra;)

HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har ett 6-manna tält! ;)



(Och jag sa ju att vis kulle ha en pressening! ^^)

2009-05-15 @ 20:10:32
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0