Torsday

Heeej hallå !

Läs mitt inlägg snälla för det är rätt intressant :)

Visste ni att det är 9 veckor - 2 dagar tills jag kommer ?! AAHHHHH !

Nu tänker jag berätta lite om min vecka. På måndag när jag öppnade mitt skol skåp hittade jag en påse med en ask i. I asken låg ett silver halsband med ett hjärta på. Tre diamant-likande pärlor på. Inget brev eller något.
I två dagar gick jag då runt helt ovetande om vem som gett det till mig! Mina kompisar verkade alla veta vem som gav det till mig men berättade zero när jag frågade! Fett frustrerande! Sen igår fick jag reda på vem det var, finally. Jag kan berätta historian om honom en annan gång för den är väldigt komplexx XD

Haha. Idag sista lektionen gick jag och min science- klass till BK. Kul kul :)  och igår hade vi kortare skola dag så jag och Grace ( kompis från skolan...) åkte in till stan. Dvs, efter att ha missat bussen två gånger! Den vägrade att stanna för oss, säkert!!! ;) I staden Hamilton provade vi på klänningar... ohh, such deliciouss dresses ! i helgen tar jag med my mummie in för hon sa att hon kan köpa en åt mig, som en sommar klänning tills när vi kommer hem. Naaajs säger jag; för inte har man råd med en 150 dollars klänning själv! 

Jag har tänkt lite på vad jag ska sjunga in med i Järla... Uti Vår Hage tänkte jag. Förresten, komme ni ihåg namnet på den där sången som vi sjöng i Järla, den gick typ '' Sov, somna mitt barn, sov och dröm hur månen doftar'', blablabla. Kommer ni ihåg? Jag tror det var så den gick iaff ! :P BTW; jag får följa med till ITALY ! Weooowww! Så jag kommer hem till SWE, och en vecka senare åker vi till Venedig. Naaaaaaaaaaajsss!


Det här var ett långt inlägg men det är ju kul om ni kan ha en aning om vad som händer mej här . Längtar alltid lika mycket efter er!


Puss & kramisar älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Elle

:D

2009-05-28 @ 06:50:07
URL: http://petitesugarpie.blogg.se/
Postat av: Johanna F

BLANCAAAAA! snart är du hemma ju!! men duuuu... glöm inte bort att vi inte går på järla längre :D vi går i EKLIDEN :P pösssssss

2009-05-28 @ 12:53:30
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: Matilda

Äntligen Blanca Anka! Du är efterlängtad! <33

2009-05-28 @ 14:23:38
Postat av: Simme

Haah:P tänkte säga samma som julia!!:P

LÄGNTAR!

2009-05-28 @ 15:09:15
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: Blanca

Simme, Julia ? I think you are getting confused my dear.

Johanna- HAHA jaa jag veet ;)

Elle: :D :D

Matti: HAHA.





Längtar grrrymt efter er!

2009-05-29 @ 06:47:47
Postat av: maria

Jaaaa!!! längtar efter dej!!!fett kul att du ska med till ITALY!:D<333

2009-05-29 @ 07:32:11
Postat av: Blanca

Mmmmmmmmm UNDERBART dears ;)



X

2009-05-31 @ 08:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0