Tältasinge

Jag har ett tält, ett problem löst.
Jag får tydligen INTE tälta om vi inte är nära några vuxna som kan komma om några 16 åringar kommer och huggger oss med kniv (Lixom vad kan föräldrarna göra åt det??)
Det finns ett ställe vid sjön där jag bor där det är en äng mitt i skogen (eller ja inte mitt i), en kilometer från mitt hus typ.
Där var det ganska fint (jag kollade idag) men då vill min mamma komma och kolla till oss en gång per kväll typ:(
Men hon sa att hon kunde göra det på bestämd tid så..... men ja... det är iaf ett alternativ.
Och elle's föräldrar kunde väl kanske vara i närheten av björnö med båten??
fast ett problem med björnö är att det ända vattnet är hav.. och det är nog ganska så kallt:S
Men vi får helt enkelt se........


Kommentarer
Postat av: Johanna F

MEN SIMON, DET LÅTER JU PERFEKT!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-17 @ 21:05:34
URL: http://heltonormalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0