Måndagkväll!

Heej kära klass:D

Kände att jag inte skirvit något här på ett tag....så gör det nu även om jag inte har nåt att skriva om:p
Idag har jag tränat tennis:Ddet gick finfint fast min tränare var lite jobbig och gjorde så man fick springa som en galning:S Åhh vad kul det kommer bli på Björnö, synd bara att jag nyss upptäckte att jag inte kan följa med!HAHA, NOT!! ska iväg med familjen då!suck:S men får väl med en annan gång!:(
Och åhh vad kul att blanca kommer tillbaka efter sommarn:D:D
Är det någon mer som typ inte pallar med plugg?Jag höll på att bryta ihop idag typ, jag fick sååå ont i huvudet!Ibland känns det bara som man inte orkar bry sig!Vad spelar det för roll om man inte får toppbetyg på ett prov liksom, egentligen? Nä nu ska jag sluta filosofera:p Haha ska duscha och sen tänker jag sova för jag är SÅÅÅÅÅ trött!!
Godnatt och ha det bäst mina kära:)

Määria:)

Kommentarer
Postat av: Hedda

godnatt!

2009-05-11 @ 20:50:07
Postat av: Simme

godnatt:D

2009-05-11 @ 21:51:46
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: Blanca

Jaa visst är det kuul?

Längtar efter dej baaby.

2009-05-12 @ 10:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0