LOOKBOOK

197577_namnlst-001_37409948
Lägger in en bild också så det inte blir så booring


Heej korvar! Känns som att det var lite för länge sedan jag skrev här så jag gör det nuuu.
på onsdag har vi lasagneprov och jag har inte övat!!! måste göra det imorgon, kunde inte idag för jag hade inget hemma:(
jag har inte så mycket att skriva faktiskt men ni kan ju läsa min blogg om ni vill och om ni är jättesupersnälla kan ni bli medlemmar på lookbook.nu!! ni behöver bara gå in en gång och hypa mig ! iallafall måste man ha en  "invite code" som ngn ska ge en och jag ger alla er som läser min. den är MODCLOTH

SÅ SNÄLLA BLI MEDLEMMAR. NÄR NI HAR BLIVIT DET, SÖK PÅ ELLE KARLSSON, DÅ KOMMER JAG UPP. KLICKA DÅ PÅ BILDEN OCH HYPA ALLA MINA LOOKS! NI KOMMER FATTA HUR MAN GÖR NÄR NI ÄR INNE. PUSS OCH TACK PÅ FÖRHAND!!!


//ELLE KARI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0