Hallelujah

Hejsan bästa vänner!
Nu sitter jag hemma själv och tittar på MTV. Det är inte så roligt faktiskt ;)
Inatt så är jag ensam så jag har rätt tråkigt, jag har lixom ingen att prata och jag gillar ju att prata så jag får nöja mig med att prata med kaninen.
Bläää, jag vill inte sova själv det är läskigt, but I will survive.
Shalalala, jag har tråkigt, det märks kanske?
Jaja, nu ska jag berätta för er vad jag hade för mig igår.
Jag åkte med Maria hme, väl där hemma så drack vi té och samtalade. Sen efter en tid så åt vid middag och sen så gick vi ut med Vilmer och Zorro, vilket för er som inte vet är två små söta vovvar. Väl hemma efter promenaden med dom så gick vi ner till Carro-Barro och så körde hennes mamma oss till kyrkan där vi spenderade resten utav kvällen. Det var väldans roligt faktiskt. Man måste lixom uppleva en kväll i Allianskyrkan i Älta annars förstår man inte. Men ja, Allianskyrkan i Älta är ett trevligt konstigt litet ställe. Men i vilket fall som helst så vankade jag och Märia plus alla andra hemåt mitt i natten vid 12 eller nåt sånt. Och sen när vi väl kom hem så blev vi väldans sugna på frukost så vi åt lite mackor och drack mer té. Sen så pratade vi lite och sen somnade vi för att senare vakna upp nästa morgon. Jag var jättepigg vid halv 10 men Maria var död, så jag fick sjunga för henne lite. Nämligen en sång som jag brukar sjunga för Julia när hon inte vaknar. Men efter en hel dels sjungandes så vaknade Maria och vi åt Amerikansk frukost. Gottigotti, det var fattiga riddare typ, färsk frukt och sen drack vi, belive it or not, té. Sen, jag känner att det blir väldigt mycket sen, så tittade vi på OC, hallelujah vad vi grät. Haha. Sen var det dags för mig att åka hem. Men imorgon så ska jag tillbaka dit på Gudstjänst, Maria ska sjunga så det blir skojsigt att lyssna på.
Så ja nu har ni fått reda på vad jag har gjort.
Ha det så bra!
/ Matilda

Kommentarer
Postat av: anna

du kan ju prata med HERMAN!

2009-03-22 @ 10:34:23
URL: http://horsehaters.devote.se
Postat av: Maria

HahahaXD jaa det var en rolig kväll Matilda:) Ååå sista avsnittet är såå sorgligt!:( <33

2009-03-22 @ 16:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0