Trysil :')

Hej klassen!
Oj vad jag saknar er, men imorgon kommer jag.
Iallafall så har jag varit sjuk nu i två dagar efter världens underbaraste sportlov. Jag grät hela dagen igår och tyckte att allt var för jävligt och jag ville bara tillbaka till mitt älskade Paradis Trysil. Men jag gråter ju efter varje sportlov och som alltid mår jag ju bättre sen, haha. Snart kommer jag säkert vara helt återhämtad igen. Men det är liksom en sån jäkla omväxling att åka skidor 9 timmar varje dag i en hel vecka i strålande sol och sen komma hem till lilla tråkiga nacka, men sånt är livet. Jag är en liten tönt minsann!
Men nu mår jag mycket bättre iallafall.
Hoppas att ni har haft det super.
Pusspusspusspusspusspusspusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0