svammelsvammel om ditten och datten och katten!


Den här helt oredigerade bilden tog jag igår från min altan på fina solnedgången.

Hej maskorvar, tänkte att det var dags för ett litet inlägg från moi (vem det är få  ni reda på i slutet av inlägget!)
Jag mår fortfarande ganska blä men annars är det fint för det är vår(!), jag har skrivit en sida på min fördjupning( hurra!) och vi har tre veckors nästanlov! Även om det inte är helt fritt från läxor dock. Jag är som ni alla vet en sann harrypottsork nörd och skulle kunna skriva ett helt jättelångt inlägg om bara honom men det tänker jag då inte göra för det gjorde jag nyss på en av mina två bloggar! Okej, nu borde ni ha listat ut vem det är som skriver men ändå:) Den heter iallafall littlemoon.blogg.se och den är en upperligt fin personlig blogg med nästan alldeles för mycket text och bilder lika så. Men den är bra ändå har jag bestämt mig för. Idag har jag inte gjors så mycket utom att titta på television, skrivit på non, varit inne på atorn och börjat läsa om den första harrypotterboken för artonde gången efter det sjuttonde avslutandet av den sjunde boken igår. Lika bra varje gång, om inte bättre!

Puss plumpuddingar! /Elle Kari (om det nu var någon som inte förstod det haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0