Sista dagen på helgen spenderas med NO fördjupningen

Tjosan!
Nu är det Söndag vilket innebär pluggdag för min del. Jag ska försöka att skriva klart min NO fördjupning, det är det ända som jag tänkte plugga idag. So:n och Matten och allt vad vi nu har får vänta tills imorgon.
Iallafall, hur har er helg varit?
Fredag till Lördag spenderade jag hemma hos Ellinor, vi hade skoj! Vi sjöng singstar ABBA, spelade TV spel, tittade på The Hills och åt en massa chips och NeverStop.
Igår så tittade jag och mamma på melodifestivalen med en stor godisskål framför oss =) Jag blev lite förvånad över att opera låten shalala vann. Men men... 
Och idag då så ska jag skriva NO grejset. Underbart. 
Vad har ni haft för er i helgen då? Något skojsigt? 
Puss o Kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0