Räddaren i nöden!

Hej det är jag, Simon, Som tänkte skriva strunt:D
En saga:
Här kommer prinsen, moí, på sin vita springare och räddar en hel blogg.
Prinsen är den snyggaste av alla prinsar, Ädlaste av alla prinsar, och alla tjejjer i hela 8ma vill ha honom.
Prinsen stiger av sin vita hingst och presenterar sig "Var ärade klass 8ma. Jag har kommit från land och rike för att rädda er ur eran bloggtorka och mitt namn är Simon Per Evert Flood"
Prinsen, Simon, Tar fram en vattenkanna ur sin väska som hänger på sadeln. Han för vattenkannan över bloggen och lutar den en aning. Sedan säger han "Så snabbt som vattnet rinner, så snabbt kommer eran blogg att bli som en fuktig regnskog igen. Men ni får inte glömma att vattna bloggen dagligen!" Och han börjar hälla vatten över bloggen.
Hela 8ma jublar.
"Vilka var det som torka ut eran blogg?" Frågade prinsen.
Han får höra att det var ärkefienderna 8mi som lagt en förbannelse över bloggen för att dom var så avundsjuka, OFC!.

Och det var berättelsen om hur Simon förstörde sin dator genom att hälla vatten på den :'(
Nej skojja:D
Men historien är metaforisk :D
Förutom att jag verkligen är avgudad, snygg och ädel :D
så se till att lägga ut nya inlägg hela tiden för det ska ni göra!!! :D:D

Ha det så bra :D
/Simon

Kommentarer
Postat av: Johanna F

simon du är helt klockren

2009-03-07 @ 11:32:51
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: julia

haha, du är ju bäst juh :D

2009-03-07 @ 23:17:57
Postat av: blanca

ååå, ädla prins simon, you are a genius!

Haha, håller med personerna ovan, klockren :)

2009-03-08 @ 03:39:00
Postat av: Camilla

Haha simon du äger!

2009-03-08 @ 10:19:05
Postat av: anna

jaa, simme. Du är till 150% min idol. Du är den skönaste människan jag någonsin träffat

2009-03-08 @ 16:07:18
URL: http://horsehaters.devote.se
Postat av: Simon

Tack så mycket :D

Detsamma:)

2009-03-08 @ 19:58:12
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0