Prao...

Nu har jag överlevt min första praodag. Hoppas att ni också gjorde det ;)
Jag måste säga att jag hade det inte särskilt roligt...
Först gick jag runt och delade ut fruktkorgar, och så var det lite svårt för jag körde runt med dem där fruktkorgarna på en vagn som inte gick att styra så jag körde rakt in i väggen :P
Sen satt jag typ i receptionen i hundra år.... Fick faktiskt röra datorn och lyckades göra rätt(fast det blev ändå fel, men det var inte mitt fel)!!!!!
Och dessutom så är min röst lite störd, så varje gång jag skulle säga typ okej så kom det bara fram ett pip. eller typ en harkling. eller bara luft. Hahahaha jag måste ha verkat jättestörd :D
Men som sagt,jag överlevde, och det ska man ju vara glad för! bara 9 dagar kvar. sen är det slut.
Hoppas att ni har haft det bättre än mig i alla fall..
PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag träffade din pappi på friskis idag:D

2009-03-23 @ 21:20:44
URL: http://horsehaters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0