PRAO!!

HEEEEJ!
första praoen i dag då. ja, det gick ganska bra för mig faktiskt! började 8 och slutade 4, så jag va rätt trött sen!
jag va asnervös när jag skulle gå dit, men det ordnade sig och alla, eller ja- nästa alla- va jätte snälla mot mig!
i dag fick jag pressa en massa jouice, ta hand om en hel del disk! skura golvet med nåt konstigt medel så att man hakade runt i fler timmar efteråt, servera en massa mat, värma en massa mat osv osv!
när jag skulle gå hem kom en tjej som heterTove med värsta kassen till mig, den innehöll en jättestor limpa och 6 olika bullar!!! haha!! då ble jag glad!!xD
ja, i morn vet jag inte vad jag får göra. men nästa vecka, och kanske den här veckan också ska jag i alla fall få baka!!! JÄTTEKUL! hoppas ni har överleft denna dag och att vi snart ses allihopa, för jag saknar er såååå!!!!=)
/Hedda

Kommentarer
Postat av: hanna

saknar dig också heddis!

2009-03-25 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0