måndag v. 14

Hej kompisar!!
hoppas alla lever och har det bra på praoen!
jag har det prima! i dag har jag varit i bageriet och gjort om vaniljtryfflar till gula kycklingar med världens hetaste marsipan glasögon! haha! slå det ni om ni kan!=) sen har jag stämplat glad påsk på en massa grön marsipan! och sen har jag gjort en massa smothies!! eller hur det nu stavas! mer han jag inte för jag var nämligen hos tandläkarn i dag! hade inga hål!!! då blev jag gladgladglad!
til lunch åt jag en jättegod baguette och drack mineralvatten, sen på eftermiddagen fikade jag med en varm solbulle och en av mina jätte goda smothisar! namnam!
sen har jag.. om man ska erkänna... smakat lite marsipan också! men bara lite...
haha! efter praoen åkte jag hem, gick ut på värsta skogspromenaden med voven! när jag kom hem pluggade jag faktiskt ite musikhistoria! men jag har redan glömt bort allting.. men det hör liksom till!
snart ska jag äta mat!
men ja.. nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.. ha det superbra på praoen!!!
kyss och farväl!
/Heddus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0