Lördag,

Hejsan!
Jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på idag, äta frukost kanske är en bra början? Det tror jag nog att jag går och gör.
Igår så förberedde jag och Hedda inför All Världens Mat, det gick ganska bra, fast vi hade lite problem att översätta alla recept till svenska xD Som t.ex. vegetarisk sallad ;) haha hedda... Men ja , efter ett tag hittade vi dom ultimata recepten, eller nja, men det blir strålande !!! =)
Ja ni, jag hade tänkt att plugga idag och imorrn, men det orkar jag inte med så vi sparar allt det roliga tills i morgon! Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge...
Ja hurrni, nu ska jag allt gå och äta en god frukost och sen får jag se vad Ödet hat för planer för mig idag!
Puss o kram! / Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0