Lördag eftermiddag:D

Hej alla korvar!

vad gjorde alla igår? själv var jag i churchen med typ hela lofsdalen crew och vi hade det riktigt kul och sjöng singstar och hade en super kväll, mycket mysig!;)
Sen kom vi hem till mig vid typ1 osså skulle vi försöka sova lite jag, julia och camilla (ni kan ju tänka er hur det gick liksomXD) så vi 3 somna vi o sen skulle vi upp tidigt för julia hade match och jag och camilla var tvugna att gå ut me min vovvsing på morgonkvisten:p
sen bakade jag och camilla kladdkaka och titta på aladin innan hon åkte iväg:)
Nu ska jag snart åka och tävla i bromma, ska bli nice:Dimorgon blir det kyrkan igen och träffa massa kompisar, jag blir då aldrig av med er julia och camilla!hahaXD
Och på måndag träffas vi igen hela klassen:D

Hoppas ni alla har det super och ha det bäst resten av helgen!:D

kram Maria


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ni är verkligen så tajta ;)

2009-03-07 @ 18:48:46
Postat av: Anonym

ja ni är verkligen så tajta ;)

2009-03-07 @ 18:48:57
Postat av: julia

aaa det är vi! :) <3

2009-03-07 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0