gratisgodis.se!

Hej allihopa! NU så är det så att jag är medlem på en sida som heter gratisgodis.se, man får gratis gois HEELT gratis vilket inte är något jag tackar nej till haha^^ Jag vet att det är 100% gratis för jag har redan fått godis hemskickat därifrån en gång, det var gott;) om nån blir medlem blir jag superglad för då får jag lite mer godis haha och ni borde också bli glada för man kan få sitt första godis superlätt, allt står på sidan:) Så klicka på länken och bli medlemas sötnosar! puss/Elle

 

Kommentarer
Postat av: Martina

Elle Kari - om du nödvändigtvis måste reklamblogga kan du väl göra det på din egen blogg..

2009-03-11 @ 17:29:33
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/
Postat av: anna

hon får väl reklamblogga om hon vill? Om du nödväntigtvis måste skriva massa ola salo texter kan du väl göra det på din blogg oxå? eller?

Det här är en blogg för alla i 8ma och man får skriva vad man vill sålänge man inte gör en gossipgirl ;)

2009-03-11 @ 19:34:25
URL: http://horsehaters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0