Fredad Fredag Fredag!!!

Hejsan! äntligen fredag säger jag bara!!
guuud va skönt med helg! har inget speciellt inbokat förutom avslutning på skridskorna i morn men endå!!<3
i dag va jag med Natta en stund i forum  vi hade det väldigt trevligt!=) jag köpte  ett par skor,  hårspray och nagellack! sen tömde vi förrådet på läkerol på hm och en massa andra godisar nere vid den dära konstiga "mode saken" ja, det va kul det... sen fick vi en tröja när vi gick in i en affärr, jag försökte va lite diskret och låsades va intresserad av kläderna tills vi fick tröjan, men Natta fattade inte min ide så det gick som det gick..... ;)
snart har jag genrep tills imorn och det ska bli ganska kul! 
och juste... jag har bakat muffins i dag också, det får man ju inte glömma bort att berätta!xD
ja, i kväll följer jag ödet och får se vad som händer med mig, kanske en film kväll med godis eller träffa en nära vänn som jag inte sett på åratal, kanske ut o springa... eller ja, vi får väl se!xD

skolan i dag va helt okej, hade no provert direkt på morgonen och efter det spelade jag pingis med Fredrik och Elina i mi, sen slöjd och musik och sen på lunchen pratade jag och Maria om domino död och Camilla fattade ingenting!!!
haha, det kansekeinte e så konstigt... men endå! sen blev jag väldigt besviken på Joar Matilda och Ellinor! Joar och Matilda höll i mig,  sen kom Ellinor med värsta snöbollen och ska mula mig!! fast hon våga inte så gissa va hon gör... hon ger snöbollen till Joar! * Tack Ellinor..* sen kan ni nog räkna ut vad som hände.... fast Maria räddade min dag när hon stoppade ner en snöboll i Joars tröja! haha! det va en rolig syn det.... haha!
repet gick oxå bra tycker jag, det låter helt sjukt underbart när vi sjunger!<3
ja, nu ska jag åka till skridskorna!! hejsvejs!
//Hedda

haha läste igenom inlägget, jag vet det blev rätt fummigt....!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är lättare att förstå dina planer om du säger dem innan:-), dessutom fick vi ju en tröja hahaxD

Tröjan var väldigt stor också:-)

2009-03-13 @ 18:52:38
Postat av: Matilda

Mohaha Heddus! Det var en rolig syn när du blem mulad ;)

2009-03-14 @ 15:22:06
Postat av: Maria

hahaXD jag är glad att få rädda din dag Hedda:) det var faktiskt en rolig syn:p Lycka till med skridskorgrejset:)

2009-03-15 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0