Ben and Jerry´s&The Hills är KÄRLEK på hög nivå

Hejsan!
Nu sitter jag och tittar på The Hills,äter B&J och lägger upp hur jag ska göra mitt fördjupningsarbete.
Jag har inte börjat på det än men nu har jag allt lagt upp en liten plan hur jag ska hinna med det, så det går nog bra.
Jani, visst är det skönt att NO-provet är flyttat till Fredag? Nu kan vi ta det lungt och plugga lite( betoning på lite) varje dag.
Jag längtar till Fredag, ja asså inte för att vi ska ha No-prov men för att jag, Elliwz och Hanna-Banana ska ha myskväll. Vi ska äta indisk mat, äta B&J, titta på Gosskören och prata!<3
Ojoj nu blev jag tvungen att passa kaninen för mamma&pappa ska ut och promenera.
 Nej ni nu måste jag passa Findus.
Puss o Kram!
Matilda


Kommentarer
Postat av: ellinor

matilda du borde starta en egen blogg ! :) <33

2009-03-20 @ 21:28:00
URL: http://maplerose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0