8ma is the shit!

hejsan! har egentligen inget att skriva så det här får bli ett sånt där onödigt inlägg.....
ja, dagen var ju fylld med rep och det gick faktiskt ganska bra tycker jag!=)
på lunchen var jag i forum och åt lite mat och spanade in en HET GREK! haha!!!!
ja, efter skolan skulle jag och Ellis fixat Indienjobb men eftersom hon gick hem så blev det ingenting av det... nä jag åkte hem och bestämmde mig för att ringa Kristofer Delselius, min handledare under praoen. men självklart va han ledig i dag så jag måste ringa i morn igen!!!
 och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag är lite hungrig så det får väl bli något att äta! sen så är det ju väldigt väldigt fint väder ute, så en promenad skulle sitta fint! ja, sen har vi ju no fördjupningen..... men jag tro inte att jag vill prata om den, det känns inte så uppmuntrande.......haha! nog om det!
nu är jag faktiskt hungrig så jag ska ner och rota i kylskåpet!
hejdåååå! pusselipuss!!!!!<333
GLÖM INTE KONSERT KLÄDER I MORN!!! 
/Hedda 

Kommentarer
Postat av: anna

sucker! Du ska jobba på delselius i gurra, men systrarna delselius ä mycke bättre!!! moahahha

2009-03-17 @ 18:13:03
URL: http://horsehaters.devote.se
Postat av: Matilda

Woho, vi kanske ska äta en Het Grek i morgon istället? haha... jadu vi rråkar alltid ut för nya äventyr

2009-03-17 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0