vatten, stan e full av vatten..

heeej männsikor!
så här några dagar in på lovet har jag absolut inte gjort någonting! jobbade hela dan i går och idag har jag bara läst heeela långa dan! fast det e rätt skönt ändå, för om det här vore en vanlig söndag skulle jag sitta i mitt rum och plugga en massa jobbiga franska glosor, eller göra nån matteläxa, kanske skriva en uppsats till so:n eller nåt i den stilen, att bara veta att man inte behöver göra nåt sånt under 10 veckor är helt UNDERBART! det enda som saknas nu är lite solsken, men det kommer! haha! kom just å tänka på den där regndansen vi gjorde för att slippa ha frisbeegolf, den funkade väldans bra!!=) det har iprincip regnat varje dag sen vi gjorde den dära dansen! <3
nä, nu ska jag ta och göra nåt vettigt, städa rummet borde göras....
ha det så bra allihopa!

 kram Hedda

Kommentarer
Postat av: hanna

jävla regndans, va skulle ni göra den för? haha <3

2009-06-14 @ 17:33:13
Postat av: Matilda

haha, vi är ju bäst på att regndansa! Nu vet vi ju att det funkar om vi skulle behöva regn nån annan gång, fast jag tror att det var dom där snurrarna som gjorde att der regnar så mycket <3

2009-06-14 @ 19:05:11
Postat av: julia

aa, fy fan alltså! jag spelar eken cup den här helgen, UTOMHUS, och jag har sett ut som ett lermonster två dygn i sträck. fy säger jag bara :D <3

2009-06-15 @ 11:07:35
Postat av: maria

haha! men jag och carro gjorde en soldans på kvällen så vi fick sol på avslutningen:) men tror också det var alla snurrarna som gör att det fortfarande varit dåligt!X) haha<33

2009-06-15 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0