Solen skiner det är fint väder, vi schteeker hårt!

Heej alla goa å glada korvar!:D

Min sommar är toppen!
första veckan var väl lite kass när det regna men vädret vi haft nu är ju helt fantastiskt, eller hur!?;)
Jag har träffat vänner typ hela lovet varenda dag! Över midsommar helgen var jag å campa på en kristen grej, typ som ett läger med två kompisar, det var galet kul! Typ konserter hela kvällarna/nätterna å shopping å jordgubbstårta m.m..:D
Ikväll har jag precis kommit hem från Toves landställe där jag varit över natten å vi hade det riktigt mysigt och trevligt!:)<3
Imorgon ska jag träffa en annan vän som jag inte träffat på typ ett halvår! Sen i slutet av veckan bär det av till öland antagligen:D ha det bäst allihopa och om ni vill träffas så är det bara höra av sig:D

Saknar er<33
Godnatt puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0