Nationaldagen 6/6 2009

Hej!!!
Har ni gjort något roligt idag på Sveriges nationaldag?
Jag har inte gjort så mycket, varit och handlat med min lilla syster och nu tittar jag lite på matten.
Tänk att vi bara har matten kvar, inget mer hemskt skolarbete.
Dessutom slutar vi om mindre än 5 dagar!!!!:-)
By the way, är det någon som vet varför man firar nationaldagen just idag? Jag har nämnligen ingen anning =)
Nee, nu tror jag att jag ska titta på film istället.
Blev inte ett så långt inlägg, men det är ialla fall bättre än ingenting alls =)
Vi ses imorgon på våran dagen efter nationaldags konsert.
Glöm inte pengar/ matsäck och konsertkläder.

Puss & Kram

/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0