Hjälp ?

Glad sommarlov alla. eller vad man säger xD

Jag har några frågor; jag vet att ni kanske är borta och så men iaf;

Nummer ett; när börjar vi skolan? Och vilket datum åker vi till italien?
Nummer två; jag undrar om någon kan kontakta Daniel (eran musik lärare eller whatever :P) och be honom ge er noter som jag behöver lära mig till italien-resan? Han vet om det och bad mig fråga vem som kunde skicka dom till mej :)

Mammis betalar ju såklart för kostnaden .

Skulle vara kul om någon kan hjälpa ! 

Kommentera eller något, min email är [email protected] .

Puss alla. x

Kommentarer
Postat av: annabanana

vi börjar 24e augusti klockan 10:00 i månne tror jag.

Vi åker till italien den 31 augusti om jag inte minns fel!

2009-06-28 @ 18:30:57
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: Blanca

TACK annis älskling :)

2009-06-28 @ 21:57:44
URL: http://blancaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0