10 dagar kvar till sommarlovet!

Jesus Christ! Skolan tar helt seriöst död på oss! Tills imorgon har vi;
Engelska - letters from the inside
No- miljöundersökning
Spanska (för er som har)- låt saken.

3 inlämmningsuppgifter på en och samma dag! Får dom verkligen göra så? Och inte nog med det på Onsdag ska vi redovisa SO:n också.
Blääää!
Jag har iallafall blivit klar med No:n med ganska många fina bilder ,som inte var så jättesmå ,så ser det ut som att jag har skrivit ganska mycket! Så nu sitter jag här och håller på med Spanskan men det var så fruktansvärt tråkigt så jag var tvungen att ta en paus.
Men ser man det från den positiva sidan så är det bara 10 dagar kvar till sommarlovet! Äntligen!
Men men , spanskan och engelskan lär inte göra klart sig själv så back to the studerande.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0