På en paradisö i skärgården

Heeeeej alla mina älsklingar :D Shii vad jag saknar er!!!!
Hahah vi hade en läcka i båten och pappa har haft i så mycket silikon att vi funderar på att döpa om den till Natacha Peyre xD
Just nu sitter jag ute på en ö mitt i skärgården i solen, säker 20 grader i vattnet och helt vindstilla, paradiset på  jorden skulle man kunna säga ;) Men nu är det ju så att lilla Tove har gått och blivit jätesjuk så istället för att vara ute och bada, schteeka och bli brun så ligger jag inne och knarkar alvedon och allt med C-vitaminer i ;) Detta betyder även att varken Pontus eller Elin fick komma och hälsa på och de sög ju "/
Jaja hoppas att jag blir frisk snart!!
Här ute finns ingen el alls, men lilla ralf tog med sig sin lilla bebis (datorn) ändå, och min kära fader har ett litet bärbart elverk med sig, tro det eller ej, så både rafls bebis och min bebis (mobilen) kan få lite ström i sig.
Om jag nu lyckas bli frisk så ska jag lära mig ränsa fisk, bli brun och njuta av paradiset, för det är precis vad det är här ute!!
Till allas förkunning så måste jag även upplysa att Tove fick sin efterlängtade moppe när hon konfirmerades, den e döpt till bebben :)

Jag saknar er allihop jätte jätte jättemycket, speciellt Elin om man får vara fräck och säga så.
Vi kommer fucking schteeka sönder hela jävla Italien :D
Puss på er många kramar Nuffe <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0